Wniosek o wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków może uzyskać właściciel, osoba, która ma prawo dysponować nieruchomością, osoba albo przedsiębiorstwo, które ma prawne powody uzyskania takiego dokumentu. Urząd Miasta Zgierza w granicach administracyjnych obejmuje miejscowości: Zgierz. Wniosek należy złożyć w starostwie powiatowym lub urzędzie miasta lub przez internet. Podstawowe informacje z ewidencji gruntów i budynków dla dowolnej działki możesz uzyskać natychmiastowo pobierając raport o działce.
Wyszukaj dowolną działkę. Wygeneruj w 5 minut zaawansowany raport (pdf). Uzyskaj podstawowe informacje z EGiB oraz ponad 20 innych szczegółowo opracjowanych tematów.
Wyszukaj działkę
Ryc. 1. Urząd Miasta Zgierza - przykładowy wyrys z Ewidencji Gruntów i Budynków na mapie satelitarnej.
Chcesz poznać informace dotyczace pozwoleń na budowę? Zagospodarowanie przestrzeni, Zagrożenia i uciążliwości, fizjografia terenu ... Ponad 20 tematów raportu. Wygeneruj raport dla swojej działki.
Zobacz przykładowe dane dotyczące Ewidencji Gruntów i Budynków. Działka ewidencyjna urzędu znajduje się przy Plac Jana Pawła II
| Województwo | łódzkie |
| Powiat | pabianicki |
| Gmina | Pabianice |
| Numer działki | 253 |
| Obręb | 0026 |
| Typ | gmina miejska |
| Powierzchnia | 3 697,12 m2 |
| Stan na | 2025-04-24 |
Potrzebujesz kompleksowego raportu o Twojej działce podlegającej pod Urząd Miasta Zgierza? Analizuj wybrany przez Ciebie teren pod kątem ponad 20 aspektów.
Ryc. 2. Urząd Miasta Zgierza - granice działki urzędu na podstawie wyrysu z Ewidencji Gruntów i Budynków na mapie podkładowej OpenStreetMap